top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverLore Declerck

Freelance Redactie en contentcreatie

Bijgewerkt op: 3 aug. 2020

Sinds 2019 ben ik ook aan de slag als freelancer. Ik ben in de eerste plaats beschikbaar voor redactiewerk en copywriting, maar neem ook met veel plezier de creatie van sociale media-posts op mij, net als sociale media-beheer en -marketing.


Redactiewerk

Voor Focus en WTV verzorg ik regelmatig de webredactie in het weekend. In samenspraak met de eindredacteur voorzie ik de nieuwssite van inhoud en beheer ik de sociale media. Hier kan je trouwens lezen hoe mijn eerste webweekend verliep!


Copywriting

Verder schrijf ik ook regelmatig blogs, mails, socialemediaposts... voor uiteenlopende bedrijven. Lifestyle-onderwerpen zijn mijn specialiteit, maar door mijn inlevingsvermogen en research-skills is eigenlijk geen enkel topic mij te gek. Om maar een idee te geven: ik schreef al blogs over digitale marketing, maar evengoed ook over veranda's, trapliften, arbeidsongevallen...


Sowieso denk en help ik graag mee dus aarzel zeker niet om mij te contacteren!

192 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Quivr

bottom of page